28.1.2014

28.01.2014 15:27

Dneska jsme měli den gotiky a někteří z vás ví, že jsem si tam přinesla knížku Lexikon Správné Holky. Četli jsme si ji a naše třídní učitelka nám ji vzala, protože jsme si ji chtěli číst při představení. Potom, když jsme měli Biologii, p.u. Kanisová nám říkala, že si četla (z té knížky) kapitolu pod názvem Jak sbalit kluka. "Já jsem to tedy zkusila na pana Balaše. Nenápadně jsem mu řekla, že mu to dneska sluší. To byl krok tři ze šesti, pokud se nemýlím." řekla, když jsme se bavili o tom, jak se nám to líbilo. V biologii jsme se dívali na video o zvířatech a já si četla tu knížku. Zrovna jsme se s Míšou o něčem bavily a já řekla, že to mám v knížce. Najela jsem na stránku a byl tam test. Mělo se odpovídat Ano/Ne a viděla jsem, že u jedné otázky bylo napsáno: M.K. Ano. Hned jsme se začali smát a já to ukazovala spolužákům, kteří seděli kolem mě. Vážně jsme se smali a přála bych si, aby v ten moment byli ve škole úplně všichni ze třídy, aby se také zasmáli. 
                                                                                                                                                                                                                                                   ...Za primu Věrka