29.1.2014

31.01.2014 19:08

Jak na balení kluků?
Dneska byl prostě ten nejlepší zeměpis ze všech (tedy, aspoň pro mě). No, jelikož jsem v úterý do školy donesla Lexikon Správné Holky tak jsme měli super konverzaci o tom, jak na kluky. Měla jsem na Marka zkusit balící techniku knížky (Oční kontakt, úsměv, řeč a lichotky). No, nakonec ji za mě udělal Martin. Nejlepší v hodině bylo, když Tetička (p.u. Kafková) řekla: "No, na poradě mi pan učitel Balaš řekl: Tak v pátek. Díky knížce jsem na něj zapůsobila." Kdo by se nezasmál? Byla to fakt pecka. Potom zase, že podle knížky se nesmí dvěma kamarádkám líbit stejný kluk a proto jsme zase vedli řeč, jestli si ho nechá Maminka (p.u. Kanisová) nebo Tetička. "Paní učitelko, ale můžete ho mít obě, ne?" ozvalo se a já už si bohužel nepamatuji, kdo to vykřikl. "No, to by asi nedopadlo dobře!" odvětila tetička a tímto zkončila náš rozhovor. 

No a proč jim říkáme Tetička a Maminka? Protože jsme se jednou v zeměpise bavili o tom, kdo s kým ze sedmičky a šestky něco má. My jsme se zeptali, jakto že všechno ví a Teta řekla: "Protože jsem jejich maminka. Pro vás jsem nějaká náhradní maminka, ne! Teta!!''
Potom řekla, že naše maminka je zase p.u. Kanisová. Takto tedy vznikly přezdívky našich učitelů. 

                                                                                               ...Za primu Věrka