Útery 21.1.2013

22.01.2014 19:53

Myslíte si že je těžké dostat se na učitelský účet? Já si to do dnešní angličtiny myslel taky! :D  

Ve třídě kde jsme měli dneska Angličtinu jsou počítače :) ale většinou jsou vypnuté, ale náš byl zapnutý tak jsme se podíváli a byla tam nějaká p.Koníčková a chtělo to po nás heslo :D tak jsme dali přepnout uživatele a chtěli jsme se přihlásit na svůj účet aby jsme ho mohli vypnout, ale nechtělo nás to přihlásit tak jsme znovu dali tu p. Koníčkovou a zadali jsme tam heslo které nás jako 1.napadlo a po chvíli už jsme byli na jejím účtu :D ...wow to bylo překvapení a smích když jsme zjistili že je to účet od Učitelky :D ...celou dobu jsme tam potom hráli hry na jejím účtu :)

...Za Primu Zdeněk

Český jazyk

V Útery to ve slohu vypadalo spíš jako v dramatickém kroužku. Rosťa a jeho divadlo s názvem "Stratila se mi sestra tedy pes."

Začalo to jako každa normální hodina. Měli jsem povyprávět děj podle obrázků. Ale Rosťa z toho udělal takové divadlo že se smála celá třída. Na hlavu si dával špinavou hadru a nejhorší bylo že to všechno bylo o moji sestře tedy psovi. Místo salámu použil mýdlo a šel hledat mou sestru-psa. Dostal za to jedničku a já mu blahopřeji. Neberu to jako úrážku na mě, ale napadlo ho to protože jsme mu jednou napsala že jdu vyvenčit svoji sestru. Proto to tam použil.

                                                                                                   ...Za Primu Naty